dijous, 19 de maig del 2011

1ª Ultra Trail de Barcelona.

Dissabte 14/05/2011




1ª Ultra Trail de Barcelona.

Primera de les cinc proves de la Lliga de Curses d’Ultra Resistència per Muntanya de la FEEC.

110 Km. 4500m de desnivell positiu.


El marc escollit, es el Garraf.

Iniciem la jornada a les 07:00 hores a Sitges i ens dirigim cap a Begues, el calor es molt forta i el terreny tècnic, de Begues continuem cap a Torrelles del Llobregat i aquí comencem els problemes, uns malparits han arrencat les cintes que marquen el camí i ens trobem bastants corredors corrents en totes direccions per tal de poder encertar el correcte, al final segueix-ho a uns que porten Trak i l’encertem de ple.

Arribant a Torrelles m’agafa una somnolència d’aquelles que et fan falta escuradents a les parpelles per no tancar els ulls. A l’avituallament m’ajec a l’ombra i faig una becaina de ½ hora, m’aixeco com nou, menjo un plat de pasta i sortir pitant de nou cap a Begues.

La intensa calor ja fa moltes hores que dura i per sort arribant a Begues apareixen les topides nuvolades que al cap de res es transformen en llamps i trons, per després passar a plugim i acabar amb pluja generosa fins a tocar de St. Pere de Ribes. D’aquí fins a Sitges, el camí es per dins de la riera amb aigua fins els genolls, semblem folls. Arribats al pont de la carretera jo ja en tinc prou de riera amb pudor a merda i sortim per córrer paral•lels, arribats al Psg. De Sitges, nomes ens resten 1.5 km. per acabar.
Olesa de Bonesvalls

Temps no oficial: 20:10:00 hores.

El meu Garmin, s’apaga als 101 Km. 1ª Ultra Trai Barcelona de cescrosell en Garmin Connect: Detalles

Classificacions.


Ara no hi soc



Una cursa ven dura, tant per l’oratge, distancia i terreny.

Les meves felicitacions a totes i tots el voluntaris dels avituallaments, a l’organització, que s’ho a currat molt i a tots i totes corredors que l’han acabat, ho intentat.

Felicitats a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada