diumenge, 24 d’octubre del 2010

Cavalls del Vent 2010

2-3 octubre de 2010.


Cavalls de Vent 2010 . Salomon Nature Trail.

Carrera de 84,54 Km i desnivell acumulat -/+ de 12.180 m.




Cavalls del Vent 2010 de cescrosell en Garmin Connect: Detalles

Una ambient molt fanatic es cou a Bagà a primera hora del mati, una d’aquestes carreres que li tenia ganes.

Ens hi apuntem el Jordi, Carles, Victor, Jo i 600 inscrits mes.
Nenazas Team

Ens concentren com un remat a la Plaça de Bagà i a l’hora en punt ens deixen anar com un “encierro”.


La primera pujada es una passada fins al Niu de L’Àguila, passant pel Refugi de Rebost no hem paro i continuo cap amunt, fa molta calor i el bidó de la motxilla fa el seu servei, al Niu menjo una mica i surto disparat cap a Penyes Altes i al baixar d’aquestes i xupar de del bidó, m’han dono comte que no tinc mes aigua, continuo fins que m’entra una pajara de tres parells de collons, com puc i esquivant la pàl•lida, arribo al Serrat de les Esposses, on intento revifar-me i treure’m els mals pensaments que et venen en aquestes situacions.

Sento una veu, i hòstia tu ,el Victor, mi enganxo i continuem plegats, el tira molt correcte i jo tinc que fer esforços per no donar mitja volta i fotre el camp, passem els Cortals i arribem a Prat D’Aguiló, aquí el Victor hem convens que em canviï els mitjons, mengem i sortim cap els Gosolans, al arribar a d’alt, el panorama es excepcional, una posta de sol vista dels cims del Cadí, que et fan viure el moment i no recordar la pajara.

Arriba la foscor i la motivació es dispara, baixada cap a L’Estasen, ens hi espera el Jordi, fotos rialles, menjar i san tornem-hi, baixada molt tècnica fins a Gresolet.

Passat el Coll de Bauma ja solament ens queda un altre pujada fins al Sant Jordi i a partir d’aquí ja l’hi veiem les orelles a Bagà, solament ens resta un sifó i que ets d’alt del Coll d’Escriu est tot baixada fins a Bagà.

Entrem els dos junts, el Robert i el  Jordi torna a ser-hi per fer-nos mes retratos.


A part de la pajara, l’ impressió es molt positiva, una carrera dura i ferma.

El proper any segur que hi tornem.



Temps oficial de : 17:07:22.8 hores.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada