diumenge, 7 d’abril del 2019

No Tata Balis a Canelles


La NochedelLoro2


Boníssima via, fins a la feixa no te perduda.
El llarg que surt de la feixa  ( hi ha una NT grabada a la pedra )costa una mica de trobar el recorregut ja que la ressenya es totalment errònia, el cinquè llarg es de fissura i quan s'acaba marxarem per placa amb tendència diagonal dreta, aquí no hem trobat la reunió i hem seguit fins una gran sabina ( llarg 50-55m.) i d'aquí ja surts per on vols.


Esperem que en breu surti la guia amb una ressenya com cal,  feta pel incombustible senyor de les Guies.

Molt recomanable, amb aquesta via ara entenc lo del petit Montrebei.

Nota :
Sorpesa la nostra al trobar un friend d'última generació a la reunió, per lo torrada que te la baga es de preveura que la via no es feia en mesos o algun any. 
El que et trobes a la paret, cau al sarró i no es torna.


Material utilitzat :

Camalot : 0.1 i 0.2, 0.5 al 5
Alien : Blau al Blanc, repetint semàfor
Tascons






1 comentari:

  1. M'ha fet molta "ilu" veure una piada d'aquesta via que vam obrir al 2000 amb l'incombustible del "Teixi". L'error del darrer llarg de la ressenya és en part "culpa" meva ja que després de la mort del Xavi vaig tenir-la en un paperot escrit del dia de l'obertura i va ser un temps més enllà que la vaig transcriure i penjar al meu blog.
    De totes maneres segur que després de la vostra escalada heu deixat aclarit el recorregut...moltes gràcies! Salut i bones tibades.

    Marcel·lí

    ResponElimina