diumenge, 27 de gener del 2013

Viatge Astral


Amb una setmana dos cops al mateix lloc poder es massa. Avui amb en Pep quedem per fer al Viatge Astral.  Poder si que fan falta un parell de “tripis” per viatjar per aquesta via, ja que personalment a mi no m’ha fet gaire el pes, discontinua, sobada ( no tota), tres passatges macos, molt de fred i humitat i si a sobre afegim que en Pep s’havia deixat el Boudrier i portava  un braguer tipus Tanga amb la baga de Dinema i de tant en tant hem recordava que no caigués, ja que el tanga li arribaria a les orelles, no son les millors sensacions per gaudir d’una via.

Aquí trobareu una bona Ressenya amb mes bones vibracions.
 
Material utilitzat :
Camalot  : 0.75 - 0.5
Alien : Verd - Groc
1 tascó mitjà/petit
 

1 comentari:

  1. Ji ji, veig que no soc l'única que s'oblida l'arnès!
    Encara que jo ho vaig fer pitjor, el duia i me'l vaig deixar al cotxe, em va passar fa dues setmanes i em vaig donar compte quan ja estava a peu de via de la cara sud del Pedra!

    ResponElimina