dimecres, 31 de març del 2010

Agulla Albert Zanini i Agulla de la Benedicció

Dimarts 30 de Març de 2010

Avui toca anar afer cims d’agulles, ja feia temps que volia anar a l’agulla de la Benedicció i l’agulla Zanini, a la zona del Faraó.

El Faraó, i la Benedicció i Zanini a l'esquerra

La Maite i Jo, quedem amb l’Albert als camps d’oliveres a peu de torrent per anar-hi.
Aproximació típica de la zona, solitud, vent, sol.....vaja un marc idoni lluny de les aglomeracions.

Comencem per l’agulla de la Benedicció, via Un Tall de Lluna ( 6a), una aresta d’uns 35m. Assegurada amb espits i coronada amb dos burins. Via de caire esportiu, però que puja a un cim molt divertit amb una petita creu.

by EXTREM nº 50

jo pujant

La Maite arribant.

L'Albert per feina

Baixem amb ràpel per la mateixa via, la Maite pateix alguna rascada i ja en te prou per avui.

Amb L’Albert decidim omplir el dia i cap a l’Agulla Zanini a la Via Tràfic de Silenci.

by VERTEX nº 186

Albert al primer llarg

L’Albert es curra el primer llarg (6a), amb 5 espits. Llarg maco on em de posar-hi els cinc sentits, ja que això no es escalada esportiva, el següent em toca a mi, (v/v+), també amb 5 espits, del tercer al quart, allunya una mica, si portem un C-2/C-3, el podrem posar amb baga llarga per no passar tanta por a l’hora d’agafar el quart espit ( Camalot que no dúiem), i entres al cim amb una sensació i una flaire d’aquelles, que solament deixen les vies Montserratines.

Entrant a la segona reunió.

Retrato al cim, també amb una creu i reunió de ràpel de l’època i cap a baix amb un sol ràpel.

1. escalades romàntiques, que guapo! a la benedicció hi he estat pero a la zanini (pendet) que guapo el pot i creu, Salut
    Rumbateam

2. Osti, algú amb neures similars a les meves, je, je, je... No fa gaire vaig fer el mateix plan...

Salutacions i a tibar-li!!