dilluns, 15 d’abril del 2013

Unglanegra al Contrapuntal

Sortint de la Inclinada fem cap aquesta via poc concorreguda i totalment desmerescuda, a destacar la xemeneia del segon llarg.

Totalment recomanable.

Material utilitzat :
5 cintes + reunió
Baga merlet i sabineres.
Alien Vermell ( opcional.)

1. Felicitats per l'escalada. No coneixia aquesta via que fa tan bona pinta.

2. Hola Cesc, ara fèia dies que trobava a faltar les teves sempre interessants piulades; aquesta queda apuntada, gràcies per la informació.

3. Aquest dissabte vam pujar amb el meu amic Joan Canals cap als gorros amb la intenció de fer la via GEDE, vam observar que el refugi de Sant Martí estava ocupat amb olles i roba estesa, però nosaltres vam anar a la nostre, em poso els peus de gat i el Joan m’assegura i apa amunt, (ja ens va estranya que a l’alçada de Sant Martíenllacess amb el 2on. llarg de la via i per tantcomencess des de la primera reunió), dons no haviaia cap reunisimplementent un parabolt nou i tot de claus tallats, començo a avançar metres (uns 15) i res de res fins que vaig trobar un buril molt vell i rovellat sense tallar i li vaig posar una placa recuperable, segueixo uns 5 o 6 metres més i res de res, ni rastre de cap parabolt, només claus i restes de xapes velles i rovellades tallades, amb molta intranquilitat li comento al meu company que jo així encara que el grau es més que amable, no em vull jugar la vida en una via de III+ o IV com li va passar en el Lluís Baciero, (mira en aquell moment en va vindrà al cap), quin sadic pot continua fent aquestes maniobres perquè no el molestin i faci jugar la vida de tots nosaltres, esta clar que ja algun fill de puta que encara continua gaudint amb aquesta activitat de fotra a la resta, encara que sigui guanyar tranquil·litat a canvi de les nostres vides. Jo més que res vull expresar-vos la meva indignació i fustració en aquesta situació que em vaig trobar, aneu en compte i no li doneu plaer a aquest assessí/ns que corren per la nostre muntanya.

4. Josep Maria Guitart Xandri Ostres però qui esta des-equipant i amb quin permís, no hi ha dret, i si es el patronat o algun organisme que ho fa per alguna raó com a miním que facin públic quina via queda des-equipada pel que sigui, però no hi ha dret que les coses vagin així. Ara vas a escalar i et trobes un tio trencant els parabolts que has de fer? liarla.

5. JMGX, si eres tant valiente puedes probar de liar lo que sea, aun que si lo fueras uvieras trepado la GEDE con lo que avia, si le tienes miedo a un IIIº sin equipar, tambien le tendras miedo al loco que se dedica a desequipar vias

6. Ei colla d'anonims.
    Tot això que exposeu no te res a veure amb aquest post, però com que us veig com actius us faré quatre aclariments :

Anònim 1 :
    Si tu ets anònim, no posis el nom del company !!!!
    No hi ha cap refugi, poder una Ermita.
    El pitons no es serran, es treuen i es desen al sarró.
    Si un burí i es,es de calaix que no està serrat.

Anònim 2 :
    Oi tant.

Anònim 3 :
    Fas por.

Apa siau.

7. eh tu, anonim nº 1, no mentis al lluis baciero, no li arribes a l'alçada de la sola de goma mes gastada, dels seus peus de gats mes vells

8. Merci Cesc per traure a la llum vies que no fot ni kiski! Ahir voliem emular la vostre combinada. Primer vam enfilar-nos a la Inclinada i desprès vam fer cap a la Unglanegra. El colega va arribar a la R1 i al no dur la topo impressa creia que el llarg de xemeneia era a pèl... 4 mesos sense trepar (en el meu cas) va fer-me veure que potser no tocava sortir de la zona "comfort" el dia del rentree i ja ni vaig pujar! TORNAREM!! L'has tret d'algun garito la topo de la via? Perquè a internet no hi he trobat pas res... En saps l'aperturista!?
    Coses bones dels blogs... però malahuradament acompanyades a vegades de més "massificació" en zones que mai hi he trobat ningú. Ahir 1 cordada a la Mas, 2 a l'aresta Ribas, 1 cordada al Tornillo, i nosaltres i una altra cordada a la Inclinada. Res de l'altre món si ho comparem amb Gorros però destacable...

apa merci! salut i clàssiques!

Marsi

9. Ei Marsi, "el Tornillo" es El Braguer.
    la ressenya la pots trobar a la web de ressenyes de mig món o a la Guia de Gorros del L.Alfonso-X.Buxó pag.82
    L'any d'obertura i els aperturistes o poso a etiquetes.

Salutacions

10. Collonut Cesc! merci per la info!