divendres, 18 de maig del 2012

Souvenir a la Gorra Marinera

Sembla mentida que a Gorros encara quedi alguna via amb burins i no hagi estat espatllada per aquesta dèria de fotre-hi bolts a tort i dret.

Sense volguer-ho fem l’ascensió del seu trentè aniversari, es una via modesta a una cara no envaïda per les fileres de parabolts.

Com a curiositat la via te dos parabolts, el primer i l’últim. ¿?

1ª tirada. IV+. 25m. 1 bolt i 1 burí.
El primer burí ( bolt) es troba força amunt i podrem posar un Alien Taronja a un forat, sortim ja per terreny vertical a cercar el burí que s’insinua diagonal cap a la dreta, abans d’agafar-lo, podrem llaçar un merlet de marbre, continuant per terreny vertical i tendència a l’esquerra, entrem a la reunió de 4 burins.

2ª tirada. V. 25m. 2 pitons i 2 burins.
Al·lucinant tirada de flanqueig amb desgrimpades, abans dels pitons podrem posar una Alien Taronja, sortint dels pitons fem la curta desgrimpada i marxem cap el burí, d’aquest per l’esquerra i terreny vertical, anem a cercar el darrer burí i entrem a la reunió. 1 pitó i varis burins.

Durant el flanqueig posar atenció a la roca, després es bona.

3ª tirada. IV+. 40m. 1 pitó.
Sortim recte amunt per terreny vertical a cercar el pitó, podrem posar un Alien Gris i Verd.
Del pitó la cosa es redreça i quasi al final un Tricam Vermell ens assegura la sortida a la rampa, d’aquí a la reunió, son 10 metres molt fàcils i ajaguts. Reunió de 1 bolt i 3 burins.

4ªtirada. III+. 20m. cap assegurança.
Marxem recte amunt amb tendència dreta,col·loquem un Alien Taronja a la fissura i recta amunt entrem al cim.



Via recomanable, molt lògica.



Material utilitzat :
Alien : Verd, Gris i Taronja
Tricam vermell
2 plaquetes
Baga merlet.

82 comentaris:

  1. Hola Cesc

    El teu post no es pot activar des del bloc
    2-B2EC.
    A mi em passava el mateix i vaig optar per tornar a la configuració antiga...
    salut i a tibar

    ResponElimina
  2. Gracies Joan, no me n’havia adonat, ja està corregit.

    ResponElimina
  3. aixi que as tingut el collons de desequiparme una altre via, arrieros somos y en el camino nos encontraremos, en otro momento diria que eres un "hijo de puta" pero eso la verdad seria ofender a tu madre lo que no me propongo (estoyu seguro que ella no robaba chapas ni desequipaba vias), pero si que le diria que yo personalmente estoy enfadado con ella por no aberte ahogado con el cordon umbilical cuando te pario, eres un mal nacido, saludos pues hasta el proximo encuentro y ahora si que tengo tu cara n mi memoria. Ojo por ojo, diente por diente, esta vez lo que me as robado me lo devolveras......

    ResponElimina
  4. Joderrr, qué de faltas!
    Anónim, aprende a escribir, después insultas... Es vital para la comunicación escrita saber escribir.
    Ahora pregunto; ¿abriste tu la Souvenir? ...mmmmmmm ¡qué raro!

    Saludos!

    ResponElimina
  5. no te enteras the jose.....este mamon no ha desequipao la souvenir, sino la jordi monterde y parte de la exodo....ojo que si yte acercas mucho , quizas pilles algo de su enfermedad, y yo creo que con expulsar al buitre rabioso es suficiente. de eso me encargo yo, ahh una cosa como pareces ser amigo o colega de este mal nacido, dile que como creo que es un cobarde de mierda si no tiene cojones de devolverme el material que me ha robado, que lo lleve a Lluis baciero al patronato, las denuncias ya estan hechas, esta vez este cabron no se quedari mi material, y a la mierda todo los que lo secundan, saludos....hay que expulsar a todos los falsos puretas de montserrat....

    ResponElimina
  6. Si te as empeñado en chuparme la polla, tranquilo que al final lo conseguiras pero te pienso partir antes los dientes no vayas a tener un tic nervioso y me la muerdas!!!!!

    ResponElimina
  7. Vaya!, insultos, amenazas, chupadas de polla y demás despropósitos varios… ¡Desde el anonimato!
    Sr Anónim, no deberías llamar cobarde a nadie si no has tenido tú el valor de identificarte cuando has acusado, insultado y amenazado a una persona en un medio público, ¿sabes que esto es punible por la ley? Sr Anònim; firma tus amenazas o trágate tus palabras.

    ¿La vía Jordi Monterde? …qué raro, escalo desde crio, hace como treinta años y ni me suena esa vía, no sale en los libros, por Internet tampoco encuentro nada…
    ¿Donde se puede ver la reseña por favor?

    ResponElimina
    Respostes
    1. al facebook del montserratus

      Elimina
  8. Buitri lleva lo que as robado al patronato ya!!!!, no busques que te lo vaya a buscar yo a tu casa, estoy alquilando un apartamento en Monistrol para para verte todos los dias!!!!

    ResponElimina
  9. Ladron devuelve las chapas que as robao!!!!!

    ResponElimina
  10. Vaya pandilla de cobardes los que apadrinan o apoyan los actos bandalicos de este fulano, de todos solo este tal The Jose, creo tambien es no de los TPC, al menos a dado la cara, espero que no sea el colega que te yuda a robar!!!.

    ResponElimina
  11. Dani querria preguntarte una cosa, verdad que este imbecil esta siendo dirigido por algunos conocidos tuos o integrantes de tu grupo?, solo lo veo incapaz de ser tan imbecil.....solo un fanatico que es empujado por un par de cabezas pensantes haria las gilipolleces que esta haciendo.....pero se dan cuenta a donde llevan a este pobre enfermo??..

    ResponElimina
  12. Querido anónimo, així començava el programa- consultori de l’Elena Francis.
    Jorge Pazos Tarancón, conegut com a :
    Jordi Brasil ( loco Carioca. ),
    No fa falta que entris com Anònim, tu mateix et delates.
    No et tornaré res, per que no tinc res teu. Jo no soc l’única persona que desequipa i tot el que passa a Montserrat no en puc ser el culpable.
    A l’agulla del Pla dels Ocells ho vaig fer jo i vaig tindre que anar a unes prèvies d’un judici que es va desestimar.
    Me’n guardaré prou de desequipar-te vies, no fos cas que hem facis perdre el temps i els diners.

    ResponElimina
  13. Jordi, porque no equipas deportiva en la cara sur? todavia hay muchos muros vacios, y alli no creo que te desmonten las vias, los escaladores deportivos son (somos) mas transigentes con los nuevos equipamientos.

    Ademas, puedes poner todo lo juntas que quieras las chapas, y las vias entre si.

    En Collbato, encima de CAM nou barris hay una pared, entre el farao y el clot del boixar hay un torrente que todavia no hay nada. Por la Vinya Nova queda mucha pared. En frente de la Piula se ve una placa que algo puede salir.

    Siempre sera mejor que estos malos rollos continuos que tienes por la norte

    ResponElimina
  14. Aviso para lectores.
    CONFIRMADO el cobarde que ha entrado bajo el epígrafe de “anònim” insultando a diestro y siniestro no es otro que Jorge Pazos Tarancón, conocido como “Jordi Brasil”
    ...Acabáramos!!!... jajajaja
    Su baja catadura y su estilo ofensivo-rabioso así lo apuntaba, pero… por si alguien lo dudaba, aclarado queda.

    Acaba de llegarme una reseña de la vía “Jordi Monterde” a la gorra marinera, no os matéis a buscar por internet, no está. Se trata de un nuevo engendro que sube por la misma rampa de III por donde va la “Per Davant”, concretamente a su derecha, y no lo hace de otra forma que a razón de cremallera insulsa de parabolts, de esta manera se planta en la bauma de la “Per Davant” y una vez ahí continua por la derecha de la bauma resiguiendo al pie de la letra las dos últimas tiradas de la “Vía Souvenir”
    Supongo que salir por la izquierda “Vía Per Davant” era ponerle demasiado morro a la nueva “apertura”… no iba a colar, jajajaja pues por su belleza es una tirada muy conocida por todos.

    Desde aquí mi agradecimiento a quienes han desmontado semejante vía mierdosa dándonos la oportunidad de volver a escalar la bonita Souvenir.
    Gracias, gracias!!
    …menos mal que alguien se ocupa de impedir estos atropellos en las rutas clásicas.

    Señor Jorge Pazos, afortunadamente vivimos en un lugar generoso en roca, vaya usted a taladrar donde haya sitio, y así no se lamentará, ni pasará el disgusto que estas situaciones le producen.
    Saludos!
    Jose Walero

    ResponElimina
  15. caram cado veig mes clar que aquest mon e l escalada es mes denigrant que mai, em sembla molt trist senyoret jose que es acrdi de la gent per les sevas faltes d ortorafia, això es tipic de persones que nomes gaudeixin mufgans-se d altres aixo primer, segon a tu t agradarai que et desmontesin totes les vies que fas^? pd no estic dien que s equipin totes les vies evidenment entre poc i massa han d haver-hi vies per la gent classica, esportius, artifials etc... pro jo soc equipador escoels esportives i be un paio i em desequipa les vies i ja et dic jo perdneu les expresions pro quan t enxanpiq ue ho fare... i a sobre em dius que no et tornare el amterial ho trobo denigrant i d epersona cutre, es de ser bretol!!!!! perdoneu ah i me la barrufa el vostres probles personals nos oc anonim em dic sergi

    ResponElimina
  16. ah.. i perdoni voste les faltes ortografiques pro he escrit aquest missatge a corre-cuita i caminan no m esmero molt de debo... ;) i espero que aps nincu s hagi emprenyat.

    atentament sergi espero algun dia viure en un mon on aquestes diferencies no existeixin.... quina pena de vida tu ....

    ResponElimina
  17. cada cop que vaig per gorros trobo més parabolts en vies que no n'han tingut mai i en llocs on no calen per res.Estic per fer com alguns amics meus i posar la clau i el martell a la motxilla ( com material fixe)i no parlo del Francésc eh!
    Joan Enric ( el bruc )
    PD: Jo no m'amago capullo!

    ResponElimina
  18. Cesc ets un ignorant, a sobre tens els sans collons de posar la resenya original aqui al teu blog, i despres enviar un muntatge fotografic teu fet amb la punta de la picha TU i els teus amics sou qui eu trepitjat la Via Jordi Monterde, anormals, o de qualqum iluminat dels teus amics roba chapes, es diguim Jordi, Jose o Joan, j aanira sortin, tan si val, sou escoria de un altre temps, si tens collons malparit vine el dimecres que uns al que eu robat bolts us volen trobar, el dimecres pujarem a la pared?....encara no se com?...amb gent del patronat, inclos el Sr. Lluis Baciero.

    ResponElimina
  19. Sr.Rosell,no entenc com m'ha enviat una resenya diferent a la original que té penjada al seu blog. Nosaltres vàrem arribar a la darrera reunió de la Souvenir partint de sobre la baume i després d'un llarg flanqueig, aquests darrers 15 metres fins a la sortida final obligada els deixerem sense parabols per respectar la Souvenir. No veig noble que utilitzi als escaladors en la seva guerra personal amb el Brasil. Per cert em dic Jordi Monterde i el nom de la via es deu a que l'equipador en Jordi Brasil va voler que jo també tingués una via com la resta dels components que vàrem participar en la guia pam a pam 1968/72

    ResponElimina
  20. Lamentable, muy lamentable la falta de estilo y de educación del señor Jordi Brasil (Anònim).
    Desde la más absoluta ignorancia y basándose en un sencillito dibujo cuestiona la repetición de la vía "Souvenir" al descubrir el trazado real marcado sobre una fotografía.
    Señor Jorge Pazos, si le decepciona el trazado de la vía Souvenir al descubrir que su reciente equipamiento coincide justo encima, lo siento mucho, haber ido 30 años antes cuando estaba libre esa cara de la gorra marinera.
    Aquí os dejo la reseña "pintada con la pajeada picha" del propio Jordi Brasil donde se aprecia claramente su desconocimiento más absoluto de la vía Souvenir, para no saber no sabe ni donde hace las reuniones.

    http://img651.imageshack.us/img651/504/monterde.jpg

    ...me pregunto por que estos que tanto dan por culo no escalan antes las vías existentes antes de destrozar con su puto taladro la roca...
    después pasa lo que pasa, que les desmontan una mierda de vía y no lo entienden o no lo quieren entender.....

    ResponElimina
  21. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  22. Por cierto, visto el bajo nivel este es el último mensaje que dedico a anónimos cobardes, acusadores, desinformados y rabiosos.

    Saludos

    ResponElimina
  23. Jose no contestes, recuerda que : cuando uno discute con un tonto, acaba parencio tan tonto como el otro.

    Dejalos que sigan poniendo chorradas que igualmente se la desequiparan otra vez.
    esperemos.

    ResponElimina
  24. Jose tu debes ser el compinche del buitri en la escalada de la souvenir, verdad???....si tu, no eres un cobarde!!!......y tienes cojones aunque sea detras de un pc de responder y si la respuesta fuera afirmativa ya debes saber cual es mi proxima pregunta verdad?.....donde esta el material robado?

    ResponElimina
  25. Yo siempre he creido,que el mismo derecho tiene uno a poner cosas,que otros a sacarlas.Con que derecho puede alguien pintar rayitas en los caminos,poner cruces en las cimas,o parabolts,clavos,etc en las paredes?..El mismo derecho puedo tener yo en limpiar el monte no????..Que bien me lo paso con este tio...jaja...
    el anonimo enmascarado

    ResponElimina
  26. No, si n'hi ha gent que no se si fan riure o fan pena.Mes escalar i menys taladrar: a la gent i a la roca .
    Un que si que firma
    Joan enric

    ResponElimina
  27. Sr. The Jose i Sr. Cesc, crec que no he dit fins ara cap tonteria ni chorrada, per altre banda la imatge que el Sr, Jose ha posat no correspon a la que em va enviar el Sr. Cesc quan em vaig queixar del desequipement de 2 tirades, del robatori d'una corda i d'haver tret 2 o 3 cops els parabols de l'inici de la nostra via. Vds. vàren arribar a un pitó a l'alçada de la baume i que és el mateig que jo vaig trobar i que ens va fer canviar la via sortint pel dret desde la baume a on no passa de cap de les maneres la Souvenir i que ens va obligar anar al passadis d'accés al cim fent un flanqueig, no veuran cap resenya de la Souvenir que faci un flanqueig ni arrivi a la baume

    ResponElimina
  28. Torno a ser en Jordi Monterde, vull deixar clar que admiro als que vàren fer La Souvenir i que és una via que no es feia, segurament a partir d'ara es farà molt més, jo he fet 48 primeres d'agulles amb en Josep Barberà a l'Operació Montserrat i mai vaig posar ni un buri, anavem amb claus, cletes o esperdenyes i sempre rapel·lavem de les savines que trovabem al cim, però era per necessitat no per lluir devant d'altres, que no dic que sigui el cas de tots vosaltres. Per altre banda perquè no hi hagi mals rotllos no possarem cap parabol als darrers 15 metres en el passadis de sortida obligat i si ho veiem factible inclús cercarem una altre sortida que estalvii el passadis de sortida d'aquesta banda de la paret únic lloc a on coincideixen les dues vies. També vull que quedi clar que el Sr. Cesc tenia la meva oferta aceptada d'anar a fer la via i canviar el que pactessim però aquest senyor no va respectar el pacte i ...

    ResponElimina
  29. Señor anónimo de las 18:24, deje de decir chorradas y vaya a escalar la via souvenir, así descubrirá que el trazado pintado en la fotografía del Cesc es tal cual, tome usted esa otra reseña en b/n del Pedraneu tan solo como referencia aproximada y no base en ella su defensa por que no la tiene.... tan solo hay que ver la reseña del Jordi Brasil colgada por el The Jose para partirse de la risa

    ResponElimina
  30. A veure putos descerebrats anònims ( amb nom i cognoms), en tinc els collons plens de que feu el Sherlock peninsular..
    Si jo no he desequipat res, que collons discutiu.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Si la feina l’heu feta malament, es normal que us ho desequipin i me n’alegro.
    Per cert J.Monterde, encara estic esperant el teu e-mail per anar a fer aquesta via que ja no existeix.

    Adeu i segui fent el pena.

    ResponElimina
  31. Ets un cobard incapaz de seguir una linea vertical, quant te grau, i surts pels costats per la po que portes i per posar els putos friends on sigui, jajaja.....are ves a fer la cerda del ullal de la magdalena on podras anar A asegurarte a l'aresta juan manuel que tens a la esquerra on tens bolts y alguns foradets per posas els teus friends, posatan un altre al cul i no a les orelles!!!!!....

    ResponElimina
  32. ummmmmmmmm, la Juan Manuel pisa la Cerda, otra via pa desequipar.
    Gracias carioca

    ResponElimina
  33. Membres del patronat van el dimecres a revisar la souvenir y la monterde, sa localitzar a un dels aperturistes per tant....., un altre cosa, Francesc Rosell es xenofogo, racista, fanatic catala radical, y seras condenat per ser el puto ostigador dels desequipaments a montserrat, encara que borris tots el teus comentaris xenofogos o apaguis l amerda del teu log ya esta en mans de la justicia...espero que et veurem aquesta vagada als tribunals....que mal esta repartit el mon, tante gent normal morint a diari y gentuza d ela teva calaña que segueixi respirant...quina merda.

    ResponElimina
  34. Pisa la cerda , hijo de puta, tu puta m....pisa....a vosotros se os ha de pisar la cabeza, pandilla de cabrones!!!!!no se va liberar montserrat hasta que os murais todos vosotros....que suerte teneis que no se os pille en la pared......

    ResponElimina
  35. En vuestra puñetera vida habeis tenido cojones para escalar la cerda original, del ullal....por eso os escudais en ir a aseguraros en las vias vecinas.....falsos puretos.....cabrones menos friends y a escalar con bota rigida, cañamo y sin arnes.....

    ResponElimina
  36. Para Jordi Monterde:
    Te contesto por que aunque escribas como anónimo has puesto siempre tu nombre. A los anónimos que les den a todos!

    Quiero decirte que lamento que tu nombre se ensucie de esta manera, pero tu estás colaborando en ello, estás al lado de quien nos insulta, nos amenaza... miente constantemente incluso diciendo que nos ha pillado, que tiene fotos, este sujeto que dice que hay que PISARNOS la cabeza, que nos llama hijos de puta no es otro que el mayor enfermo mental que ha pisado Montserrat; JORDI BRASIL escribiendo como anònim, o acaso crees que no se puede saber la identidad del que escribe?
    Repito, mal homenaje te estas haciendo dejando que un tipo como el Brasil ponga tu nombre en un equipamiento, que no vía, que además pisa completamente la tercera y cuarta tirada de la Souvenir, ¡te lo dice uno que la ha escalado!

    Si puedes contar batallitas de escalada del Barberà, me decepciona que muestres desconocimiento sobre como se escala en Montserrat, donde una tirada de 40 metros de IV con un solo pitón, no es una línea recta y se sube zigzagueando de derecha a izquierda buscando el mejor y más fácil paso (...y eso no se pinta en una reseña). Esto es la escalada Montserratina en esencia y no las filas de parabolts rectos uno encima del otro como esa vía que queréis "colar por la Gorra" justificando que va medio metro a un lado...

    por favor, basta ya, aprender a escalar mínimamente antes de joder la roca taladrando líneas estúpidas. Sin acritud te lo digo, es mi opinión, puedes meditarla, o desecharla y seguir los pasos de un maleducado con complejo de inferioridad que nos quiere eliminar a todos....
    En fin, te aconsejo desmontar lo que quede de esa vía desafortunada o esto parecerá la campaña "Ningún tonto sin su vía" lo de tonto no va por ti Jordi, pues creo que te has metido en todo esto por falta de información, no por mala fe ni por egocentrismo de ver tu nombre en una vía, creo...
    pero así están las cosas, perderéis el tiempo, y ganareis disgustos pues seguro que os la desmontaran de nuevo, aprender de los errores.

    Saludos!

    ResponElimina
  37. Resposta a anònim 4/06/12-18:55'SU LITERAL=Sr.Anónimo de las 18h24', deje de decir chorradas y vaya.....Resposta de Jordi Monterde, Després del correu de les 18:24'hi ha tot seguit un altre a les 18:44' que diu torno a ser Jordi Monterde. Disculpi Sr. Anònim vaig posar "torno", perquè s'entengués que havia fet jo l'anterior escrit i vaig creure que "torno" era prou aclaridor

    ResponElimina
  38. Resposta Sr. Cesc 4/6/12 19:31 No em rebaixo a contestar insults infundats. Resposta al final del seu escrit que transcric: Per cert Jordi Monterde, encara estic esperant el teu e-mail per anar a fer aquesta via que no existeix RESPOSTA correu de Jordi Monterde per quedar per anar a fer la via, si algú el vol puc fer un remite des de monti49@hotmail.com El correu diu: Benvolgut Francesc. Agraeixo la teva resposta i més perquè no ens coneixem personalment. Estic a Sierra Cabrera (Almeria). Estic convençut que la via que hem fet a la Gorra Marinera és útil pel col·lectiu d'escaladors doncs va per la cara Nord a on no hi havia cap via i tan sols trepitja un troç inevitable de la Souvenir a la sortida de la Gorra. M'agradaria que la fessim junts i si cal ens podrem possar d'acord en fer el que calgui per millorar la via. Diguem el dia que et va bé després del dimarts de la setmana vinent encara que sigui laborable doncs estic prejubilat

    ResponElimina
  39. continuació e-mail anterior-És posible que mantinguem postures diferents en quan a l'escalada, però espero que aixó no afecti una posible amistad. En quan a que l'escalada és perillosa, no fa falta que en convencis, quan era jove dubtava d'arribar a vell. Cordialment Jordi Monterde. Sr. Cesc, després de modificar el traçat original amb la via que em va enviar i aquesta afirmació que ha fet i que he desmentit amb proves, a disposició de qui vulgui, jo no l'insulto però el defineixo com a un mentider i un home de qui no et pots enrefiar. i si vosté no va desaquipar la via cosa que dubto si ha animat i anima amb mentides a altre gent que ho faci.

    ResponElimina
  40. El diario de Patricia. Otia Neng k fuerte.
    Pareceis tontos, no,no. soys rematadamente tontos del culo.
    que fuerte neng, que fuerte

    ResponElimina
  41. Respuesta al Sr.José 5/06/12 17:06 Sr. José valoro el tono de su último escrito. Mi nombre ni el suyo nunca dependerá de lo que hagan terceras personas. Yo aprecio a Jordi Brasil, primero porque lo considero una buena persona aunque un tanto especial como el mismo reconoce y porque me ha enseñado las últimas tecnicas de seguridad en la escalada que deconocia debido a que he estado unos años practicamente desconecatdo de la escalada. Evidentemente sé por experiencia que te has de buscar la vida escalado y que a veces has de hacer zig-zag, pero me reconocerà que en un IV esto no suele significar un desplazamiento de unos 10 metros que es lo que calculo que habia entre el clavo que encontré y la salida que hicimos recto hacia arriba desde la bauma para no tocar la Souvenir, hecho que nos obligó a hacer un flanqueo a la derecha al final en busca de la salida natural de esta parte de la Gorra, supongo que me reconocerá que en ninguna reseña de la Souvenir hay al final un flanqueo y que la misma via no tocaba la bauma. J.Monterde continuo

    ResponElimina
  42. J.Monterde continuación. Como ahora no se han tocado las 3 primeras tiradas (a acabar de comprobar), supongo que nadie tendrá nada que decir de las mismas. Ud tiene razón al calificar estas tiradas de poco interesantes son III y IV, por esto tiramos recto arriba, pues no tiene sentido hacer zig zag en una zona facil. Por otra parte le quiero comentar que esto para mi se esta saliendo de madre y en busca de una solución, como supongo que reconoceran que la Souvenir no toca para nada la bauma, hablaré con Brasil y siguiendo una idea suya, me mostraré de acuerdo en buscar otra salida recto hacia arriba desde la bauma y en vez de hacer una flanqueo a la derecha buscando la salida de la Souvenir nos buscaremos la vida hacia la izquierda a ver si encontramos una salida aunque sea saliendo en AO o A1 y a ver si quedamos todos contentos de una vez, pues yo quiero ir a Montserrat a hacer escaladas de "yayo" y a recordar viejas batallitas como ud. dice y no tengo ningún interés en discutir con nadie de otras tendencias, antes no existian y la verdad es que me ha sosprendido mucho el mal ambiente reinante en la actualidad y que me decepciona, pues creia que la escalada nos aportaba a parte de un buen estado físico otros valores como tenacidad, buen rollo, amistad, etc. Espero respuesta a ser posible amigable para matar el tema.

    ResponElimina
  43. Anonim 5/6/12 17:20, NO MEREIG RESPOSTA

    ResponElimina
  44. Bueno parece The Jose que yo tenia razon al decir que tu eras el otro compinche del buitri puta ave carroñera.....en la repeticion de la souvenir que hicisteis para desequipar la parte superior de la Jordi Monterde, una vez demuestre que se os fue la polla, veremos como solucionamos este asunto entre hijos de puta,yo el primero, porque si en la montaña no hay sitio para los tres veremos si acabais conmigo o.......

    ResponElimina
  45. Perdona Jordi pero yo no creo que este asunto sea para ver si todos nos quedamos contentos, a estos cabrones de roba chapas, desequipadores de vias hay que echarlos de montserrat y de la escalada, es purria, fanaticos unos falsos puretas de mierda que tienen tan atrifiada la polla como el cerebro....entiendo que sea una cabronada que tarden tanto en morirse, joder, con la cantidad de gente normal que sufre accidentes y enfermedades y esta escoria se aferra a la vida como lapas, jodiendo el trabajo de los demas......se creen juezes y verdugos y lo unico que son es unos pobres desgaciados.....

    ResponElimina
  46. Jordi has tenido la paciencia de contestar a casi todos los anónimos, incluso a uno para decirle que no “mereig resposta”
    Solicitas una respuesta amigable pero no has tenido tú ni una palabra, ni una sola contestación hacia ese “anónimo” que consideras tan buena persona y del que te aconsejo que te releas todos los mensajes que nos dedica a los sufridos lectores del blog y en particular al amigo Cesc vertiendo toda esa mierda abyecta por su boca.
    Ahora te pregunto Jordi Monterde, ¿te gusta acaso la mierda abyecta?, has podido condenarla cuando se está mostrando, además en abundancia,… pero te has callado.

    Jordi si esto se ha ido de madre tírale de las orejas a tu buen amigo… (y vigila esas amistades) …demasiada paciencia estoy teniendo, podría haberme cagado en la puta madre que lo parió al primer insulto o acusación, Incluso nos ha amenazado Jordi!!! Yo que no he quitado un parabolt en mi vida me veo insultado por un ser del todo despreciable y ridículo…. pero tu no dices nada Jordi Monterde, bueno si dices: “Es muy buena persona”
    Me tenéis ya hasta los cojones, seguro que lo comprendes.

    Ahora cambiando de tema…
    La segunda reunión de la Souvenir no está en línea recta con la tercera reunión como pinta ese sencillo dibujo original que tanto te gusta, SE LLEGA CON UN FLANQUEO donde la pared afloja y se vuelve una rampa de III,
    ¿Por qué? Pues por que para llegar a la R sin flanquear ahí entonces debería de hacerlo al comienzo, o a la mitad etc… donde está más tieso, y ya me dirás tu para que flanquear 10m muy difíciles si subir es “IV pelao” además en breve se torna III, y ENTONCES FLANQUEA!!!

    Jordi no mientas!, ni aunque sea por ignorancia te lo permito; VUESTRA RISTRA DE PARABOLTS NO VAN A 10M DE LA SOUVENIR van un poco a la izq los primeros, por donde la souvenir sube a pelo hasta encontrar un pitón. Del pitón hasta la R (30metros sin seguros IV/III) hay como “VEINTE” agujeros en la roca de vuestros parabolts invasores.
    Así que basta ya, último comentario al respecto, no pienso discutir esto, ve y escala la souvenir, INFORMATE!!!

    Respecto a lo de salir por otro lado deberías de conocer que por la izquierda sale la “Per Davant” (conocidísima por tratarse de uno de los largos de IV más bonitos de la zona), de la bauma p’arriba hay las vías “Directa incierta” y “Sargantana” por la derecha la Souvenir…
    ¿Por donde te quieres meter ahora?, ¿por que no abres tu vía en otro lugar donde haya sitio?, parece obvio que aquí no lo hay pues no estaríamos discutiendo, verdad?
    Busca otro sitio donde haya espacio, tu espacio! Donde haga falta una vía fácil con paraboles, si lo haces bien muchos te lo agradecerán. Gorros está saturado ya.

    Piensa en las generaciones futuras, las rocas serán las mismas y en ellas quedaran todos esos paraboles, agujeros y espárragos rotos para vergüenza de quien se llame montañero/escalador, …¡Encima con nombres y apellidos!
    Vergüenza me daría que mi nombre quedara para la historia en una vía así….

    Bueno, comprenderás que he dedicado demasiado tiempo ya en opinar sobre tu vía, así que… me niego a seguir, no tengo por que!

    Saludos y Buenas escaladas!

    ResponElimina
  47. Jordi B. ¿ tu no te tiraste todo el año pasado en prisión por pornografia infantil.?

    Todos los pederastras colgados de los huevos en el monas.

    ResponElimina
  48. Hombre, colgarlos no, pero caparlos y meterlos en un centro especial de por vida...

    ResponElimina
  49. Parece que no tiene nada que decir el señor Jordi Brasil...

    ResponElimina
  50. Ahora se está tocando pensando en niños, pero tranquilo que en cuanto acabe se pasará por aquí parasoltar su frustración... ¡no lo duuuudes!, que es mu guenaaa persooona

    ResponElimina
  51. Això ja es massa, prou de comentaris, si voleu reality show, mireu la tele escombraries

    ResponElimina
  52. aquesta via la vare escalar amb 18 anys Sembla mentida que algu sigui tant grandet Se entendria que una persona que porta uns cuants anys escalant tindria que saber lo que significa la paraula " esser respectuos"
    J Coma

    ResponElimina
  53. Si vols ser respectuós no opinis de quelcom que no saps, doncs no has fet la via nova, jo vaig veure a on estava el pitó que estava en línia recta a l'alçada de la baume i em vaig separar expresament, si mires la resenya que tens penjada en aquest blog veuràs que en cap moment la Souvenir toca la baume, o tu i vàres anar?, ens han robat el material i una corda, ara que toca faltar-me el respecte, fes el favor de deixar-me tranquil que jo no vaig voler perjudicar a ningú i quan vaig veure que hi havia gent que creia que trepitjavem la Souvenir em vaig oferir a fer una escalada conjunta i canviar el que es tingués que canviar. Matem el tema, si us plau, miraré a veure si puc trovar una altre sortida a la via i punt. Jordi Monterde

    ResponElimina
  54. Bon dia a tothom, sense ànim de polemitzar i per clarificar les dubtes que han sortit en quan haviem trepitjat la Souvenir o no, us voldria dir que ha caigut a les meves mans la revista Natura no 63 Juliol/Agost gratuïta i que es pot aconseguir a botigues com Balmat, Altair, Vertix, i suposso que en altres de Barcelona (www.naturaiaventura.cat).He pogut veure, i vosaltres si voleu també, un treball fet sobre totes les vies de la Gorra Marinera, podreu observar que a la pàgina 30 hi ha un dibuix a on surten entre altres la Souveir i la que hem fet nosaltres, veureu que la nostra surt de la baume i a la mateixa alçada la Souvenir puja en paral.lel a la nostra, però amb tendència a l'esquerra fins que les dues vies coincideixen en el passadis de sortida final, aixó coincideix amb el que em va dir l'altre dia en Jordi Brasil, que el primer cop que va rapel·lar la via va veure 2 burins en el tram final que anaven per on marca la resenya esmentada i la resenya que hi ha penjada en aquest blog. Dono per bones totes les opinions que s'han donat fins ara, si han estat de bona fé, excepte les que han tingut un caire insultant per qualsevol de les dues bandes. De totes formes, repeteixo la meva intenció, si en Jordi Brasil no diu el contrari, de cercar una altre sortida a la via que vàrem fer intentant posar el menor nombre posible d'assegurançes fixes i si es cau algún clau de quan era jovanet, que estic segur respectareu. M'agradaria molt que pogués tornar el bon rotllo que gaudiem abans tots els escaladors, jo posaré el que pugui perquè així sigui. Jordi Monterde.

    ResponElimina
  55. juas, ¡habéis tenido el valor de enviar vuestra mierda de via para que la publiquen!, jaja eres la monda Jordi Monterede
    Por otro lado dices que tu amigo el pederasta vio dos buriles y bla, bla, bla, en fin, tu haz caso de lo que diga ese sujeto embustero...
    Te vas a cubrir de "gloria" Jordi Montrerde, ...o de mierda! queriendo poner tu nombre a toda costa donde ya te han dicho todos que lo dejes, estás totalmente confundido, desconoces por donde van las vias yt uerre que eere demostrando tu ridícula ignorancia.

    ResponElimina
  56. No és veritat no hem enviat la resenya enlloc, com sempre la gent parla sense fonament, és un treball que s'ha fet sobre totes les vies de la Gorra Marinera i pel que es diu en l'article, qui l'ha escrit l'ha escalat, i no sé qui és, doncs l'article no està signat i malauradament ara es podria produir un accident, perquè diuen que la via que hem fet està ben equipada i ara no hi ha cap assegurança a la 4ª i 5ª tirada, gràcies a algún anónim. La via porta el meu nom, si, però no el vaig posar jo, el va posar el Jordi Brasil, pel que vaig fer quan era jove a l'Operació Montserrat (guia Pam a pam) en Jordi és qui la va equipar, jo no tinc taladro ni en tindré i en Jordi va tenir la idea original de la via en el seu dia. De totes formes si hagués estat jo, no hi ha moltes vies que porten el nom dels seus autors, Prokoski, Cerdà, Maria Antonia, Carles.....?A la mateixa Gorra, segons l'esmentat article, hi ha les següents vies amb noms: Lusilla-Gil-Casanovas, Irene, Nina Hagen, Blasco-Llevador, Forns. Em costa seguir un dialeg amb segons quines persones, que sense fonament porten un dialeg tant agressiu. Ja he dit que cercaré una altre sortida a la via, però fins ara les resenyes que he vist de la Souvenir, no tocaven per res la baume, hi hagi una equivocació o no, per part de la gent que discrapem, és tan gros el mal que s'ha fet, creieu que és necessari utilitzar aquest llenguatge tan ofensiu, a no ser que es digui juas, li he de dir que no s'amagui, jo firmo sempre, no tinc perquè amagar-me de res- Deu ser la crisis però malauradament només sura l'agresivitat. En quan el que diu de que el Jordi Brasil és un pederasta, té alguna prova? si no és així i parla d'oides, es molt gros el mal que pot fer i molt covart per la seva banda llençar la pedra sense identificar-se. Jordi Monterde.

    ResponElimina
  57. per qui pugui interessar, annexo escrit enviat a la revista Natura aventura:
    Senyors,
    Sóc en Jordi Monterde Jacas. En referència al nº 63 juliol/agost de la seva revista pagines 26 a 30, a on treien un treball exhaustiu de totes les vies de la Gorra Marinera, treball molt ben fet des del meu punt de vista, ignoro d'on han tret la informació de la via que porta el meu nom, doncs la via no l'hem registrada oficialment en lloc. Malauradament, els hi he de dir que en l'actualitat, la resenya dibuixada de la via ja no és correcte, doncs han estat les seves dues tirades a cim desequipades per algún desaprensiu, és posible que a futur reparem aquesta malifeta i aprofitem per cercar una altre sortida a cim que no sigui conjunta amb la via veïna Souvenir.

    Els hi faig aquesta comunicació, per tal de que puguin informar el més aviat possible als seus lectors mitjançant el proper número que treguin o pel sistema que creguin més convenient, doncs en algún cas ja s'han donat accidents en escalada per informació no actualitzada i els aperturistes Jordi Brasil i jo no voldriem tenir cap mena de responsabilitat si aixó esdevingués.

    També informem, perquè estigui al cas, d'aquesta possible problemàtica al responsable de l'activitat d'escalada del Patronat de Montserrat Sr. Lluis Baciero.

    Si volen contactar amb mi, el meu telèfon és xxxxxx, adreça: xxxxxx

    Aprofito per a saludar-los ben atentament,


    Jordi Monterde

    ResponElimina
  58. Monterde, no se entera, con su via no solo invadio la Souvenir, tambien paso por encima de la via Natura 100, al lado de la via del Desvant, equipada por Jorge Pazos "Jordi Brasil" y el monistrolenc Jose Maria Guitart "Xarli", los dos grandes expertos de las zonas de Montserrat.

    ResponElimina
  59. Dejad escalar tranquilos...
    JB FOR PRESIDENT!!

    ResponElimina
  60. Hace dias que jb no dice nada...
    Alguien sabe que pasa?
    Jb sigue equipando vías y no hagas caso a estos flipaos climbers

    ResponElimina
  61. Porque la gente tiene tanta mania a jb?
    Para mi es un crack, hay que tener 2 cojones como dos carretas en 2011 bautizar una aguja con su nombre!!!

    ResponElimina
  62. Resposta a anònim 7/8/12. la via no és meva, el nom ja he dit molts cops el va posar en Jordi Brasil, tan sols he col·laborat fent de primer en alguna tirada i en Jordi Brasil la va equipar i d'ell va ser la idea original. en lloc he vist que hi hagi una via que es digui via Natura 100. Li paso el nom de les vies de la Gorra Marinera: Sargantanes, Directa Incierta, Pel Devant, Distin, Lusilla-Gil-Casanovas, MKSF, Irene, Nina Hagen, Sultains of Swing, Blasco Llevador, Sense nom, Jordi Monterde, Souvenirs, Éxodo i Forns. No soc un expert, ni molt menys, tan sols he copiat totes les vies que hi en el treball que ha fet la revista Natura Aventura nº,63. La via que vàrem fer intenta anar en linea recta fins al final que anavem a cercar la sortida natural de la part dreta de l'agulla i coincidiem amb la sortida de la Souvenir. Es pot veure pels dibuixos de les resenyes que hi ha en l'esmentada revista que la via que vàrem fer, no toca cap via veïna, excepte la Souvenir arrivant al corredor de sortida. A veure si ara hem fet la via en "Z"! .És molt extrany que l'anònim que és més agrassiu amb mi (no sé que li he fet) sempre escrigui en castellà, per la forma en que escriu i per l'idioma, penso que podria ser sempre la mateixa persona per altre banda, tinc una idea de qui pot ser, per l'interés que mostra també crec que hi ha la posibilitat de que fos també un dels que va desaquipar la via. Opino que un escalador, que es consideri com a tal, ha de tenir un mínim de valentia, perquè no s'identifica?. A qui li interessi, puc dir que en Jordi Brasil m'ha desmentit la greu acusaciò que se li va fer i qui la va fer li ha fet molt mal, el felicito doncs segurament és el que volia no?. Jordi Monterde

    ResponElimina
  63. 07/08/12 23:26
    Hace dias que jb no dice nada...
    Alguien sabe que pasa?

    potser estigui una altra vegada al talego per distribuir pornografia infantil, com l'any passat...

    ResponElimina
  64. Si es veritat perquè no signeu. Jordi Monterde

    ResponElimina
  65. Hoy hemos echo la via Natura 100, la verdad que esta un poco cutre. En esto de los comentarios sobre JB y lo de distribuir pornografia, os estais pasando cinco pueblos, solo son ganas de querer hacer daño, escondiendo la mano, acto vil y cobarde, si tantas ganas le teneis a este señor, quedais un dia y os poneis a gusto, pero supongo que esto no entrara en los planes de estos anonimos, el ser anonimo es la suerte que tiene, pones verde a alguin que da la cara y te quedas tant tranquilo, y solo porque o note cae bien, no te gusta lo que hace o por simple envidia, JB, puede ser idiota, yo creo que asta le falta una neurona, pero algunos anonimos soys malas personas, la vida os lo tendra en cuenta, cuando reventeis mucha gente se alegrara. Enhorabuena a Jordi Brasi y Jose Maria Guitart por la nueva via, es muy molona.

    ResponElimina
  66. Moltes gràcies noi, per la part que em toca. És agradable veure que encara hi ha gent amb bones intencions i que li agrada anar de "bona persona" i no al inrevés. Diguem, si us plau, a on comença la via Natura 100 i entre quines vies està, doncs m'agradaria anar-hi.A quina via et refereixes quan dius la nova via d'en Jordi Brasil i Josep Maria Guitart?. En quan el que dius d'en Jordi Brasil, estic totalment d'acord, crec que és explosiu i no pensa gaire abans d'escriure quan li fan una "malifeta", però no té res de covart i amb mi s'ha portat molt bé. Estic segur que estaria encantat de poder mirar als ulls al anònim que escriu aquestes coses tan greus en contra d'ell, repeteixo, moltes gràcies. Jordi Monterde

    ResponElimina
  67. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  68. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  69. Hablando estrictamente de la escalada yo valoro muy positivamente la actividad de jb... Porque acerca la escalada a mucha gente. No todos somos superfuertes y supervalientes. Creo que hay sitio para todos en ca la montse...
    Salud

    ResponElimina
  70. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  71. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  72. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  73. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  74. Algunas perlas de Jorge Pazos Tarancón (Jordi Brasil) escritas aquí mismo.
    Un tío que entra aquí como elefante en una cacharrería insultando y difamando a diestro y siniestro ahora se lamenta de que se le difame a él y exige justicia y dinero, jajaja. Genio y figura!!!



    Perlas

    Para Cesc,
    …personalmente estoy enfadado con ella (la madre de Cesc) por no aberte ahogado con el cordon umbilical cuando te pario, eres un mal nacido.


    … si te as empeñado en chuparme la polla, tranquilo que al final lo conseguiras pero te pienso partir antes los dientes no vayas a tener un tic nervioso y me la muerdas!!!!!


    … Buitri lleva lo que as robado al patronato ya!!!!, no busques que te lo vaya a buscar yo a tu casa…

    … Ladron devuelve las chapas que as robao!!!!!


    … TU i els teus amics sou qui eu trepitjat la Via Jordi Monterde, anormals, o de qualqum iluminat dels teus amics roba chapes, es diguim Jordi, Jose o Joan, j aanira sortin, tan si val, sou escoria de un altre temps, si tens collons malparit vine el dimecres que uns al que eu robat bolts us volen trobar.


    … Francesc Rosell es xenofogo, racista, fanatic catala radical, y seras condenat per ser el puto ostigador dels desequipaments a montserrat, encara que borris tots el teus comentaris xenofogos o apaguis l amerda del teu log ya esta en mans de la justicia...espero que et veurem aquesta vagada als tribunals....que mal esta repartit el mon, tante gent normal morint a diari y gentuza d ela teva calaña que segueixi respirant...


    … Pisa la cerda , hijo de puta, tu puta m....pisa....a vosotros se os ha de pisar la cabeza, pandilla de cabrones!!!!!no se va liberar montserrat hasta que os murais todos vosotros....que suerte teneis que no se os pille en la pared......


    … parece The Jose que yo tenia razon al decir que tu eras el otro compinche del buitri puta ave carroñera.....en la repeticion de la souvenir que hicisteis para desequipar la parte superior de la Jordi Monterde, una vez demuestre que se os fue la polla, veremos como solucionamos este asunto entre hijos de puta,yo el primero, porque si en la montaña no hay sitio para los tres veremos si acabais conmigo o.......

    ResponElimina
  75. más perlas

    … hay que echarlos de montserrat y de la escalada, es purria, fanaticos unos falsos puretas de mierda que tienen tan atrifiada la polla como el cerebro....entiendo que sea una cabronada que tarden tanto en morirse, joder, con la cantidad de gente normal que sufre accidentes y enfermedades y esta escoria se aferra a la vida como lapas.


    … JUSTICIA CONTRA UNOS COBARDES DE MIERDA, supongo que estos imbeciles desconocen que aunque salgan de anonimos su IP particular queda fichada y la Brigada de Delitos informaticos ya los tienen fichados.

    … Hijos de puta. disfrutar de eta pagina mientras podais y rezar para que no os pille delante mio.

    … Se me acusa de Pederasta, segun creo un pederesta solo se pone con niños, pues ponerme a vuestrar mujer y vuestra madre delante y quizas os sorprendereis. la habeis cagado!!!!!

    … yo aun creo en la justicia y creo que pague un alto precio por algo que no cometi, tres años despues se sigue sin haber juicio, por tanto pese a quien pese soy inocente de todo hecho aun no demostrado, la misma persona amiga o compañera vuestra que "traicionando" la amistad que yo creia, debio decir, a oidos de algun hijo de puta algunos comentarios de lo sucedido…


    …Aquien me ha preguntado, sin tener obligacion alguna, le he contado mi version de lo sucedido, toda esta mierda se ha desarrollado dentro de los integrantes del grupo THE PURETAS CLIMB

    … (no todos) escaladores hijos de puta hacen parte de ese grupo, y dentro de ese grupo a una persona que creia mi amigo y que siguio de muy cerca todo el problema por distintos motivos, se fue como el mismo me ha reconocido por telefono de la lengua, debio hacer algunos comentarios que a un hijo de puta del grupo a targiversado a su interes acusandome de pederasta entre otras cosa cosas

    ...estos imbeciles parece que desconocen que las ip quedan fichadas......., estoy en libertad sin fianza

    … la denuncia, por calumnia y difamacion y es grave, pido una disculpa publica y entre otras cosas una buena cantidad economica que me ayude a superar este trauma....(y volver a colocar los parabolt robados.


    …A todo hijo de puta que me ha llamado pederasta, segun creo significa que solo te ponen los niños verdad?, pues les pediria que me dejaran a su mujer o a su madre, como test, quizas se llevaria una sorpresa. Hay que ser cerdo y asqueroso para decir eso de una persona, no os mereceis pisar montserrat hijos de puta!!!!. dar la cara!!!..si se os va a pillar igualmente gilipollas.

    …lo que h apasado es que los repetidores al no tener cojones de hacer la via (Souvenir) original les fue mas facil, desbiarse a la izquierda para buscar terreno con fisuras donde colocar sus mariconadas de frients y alterando la via o sea haciendo una variante que piso la via Jordi Monterde.

    ResponElimina
  76. Sense voles he borrat algun missatge d'aquest tarrat, aqui teniu els que ell mateix esborra.

    Jordi_Brasil ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Souvenir a la Gorra Marinera":

    Hola a todos, bueno he estadfo este tiempo traves alejado de lso foros y webs a peticion de mi abogado y de la fiscalia que lleva el caso. Las denuncias son claras, primera por esta pagina su creador y sus amigos hacer apologia del robo y desequipamiento de las vias de escalada en Montserrat. Segundo por a de esta misma pagina, su creador Francesc Rosell y su cuadrilla de Falsos Puretos y Okupas dañar mi persona como mi imagen que tanto cuido, por "CALUMNIAS Y DUFAMACION" CONTRA MI PERSONA.
    eL ASUNTO YA ESTA EN LOS JUZGADOS PERTINENTES Y ESPERO, QUE ESTA VEZ SE HAGA JUSTICIA CONTRA UNOS COBARDES DE MIERDA, supongo que estos imbeciles desconocen que aunque salgan de anonimos su IP particular queda fichada y la Brigada de Delitos informaticos ya los tienen fichados, claro que tambien sospechamos que algunas de las entradas anonomas es del propio Rosell, verdad chato!!!. Hijos de puta. disfrutar de eta pagina mientras podais y rezar para que no os pille delante mio.
    Como persona que soy he podido cometer errores en mi vida, pero si volviera a suceder lo mismo creo que volveria a actuar igual, pero yo aun creo en la justicia y creo que pague un alto precio por algo que no cometi, tres años despues se sigue sin haber juicio, por tanto pese a quien pese soy inocente de todo hecho aun no demostrado, la misma persona amiga o compañera vuestra que "traicionando" la amistad que yo creia, debio decir, a oidos de algun hijo de puta algunos comentarios de lo sucedido y este o estes lo han "targiversado a su conveniencia para intentar joderme, pues hay que tener los cojones bien puestos para enfrentarseme a malas conmigo, cabrones, y los cobardes de mierda acaban cayendo, porque algunas veces algun amigo muy proximo pero arto de vosotros os delatera como suele pasar.. a los hijos de puta, las cañumnias y difamaciones que habeis soltado contra mi son un delito muy grave y pagareis por ello!!!.
    Se me acusa de Pederasta, segun creo un pederesta solo se pone con niños, pues ponerme a vuestrar mujer y vuestra madre delante y quizas os sorprendereis. la habeis cagado!!!!!



    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 10/08/12 22:24


    Jordi_Brasil ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Souvenir a la Gorra Marinera":

    Si teneis cojones de quitar este mensaje lo he copiado y lo emviare a todo quysqui. Frances nos veremos las caras pronto.....



    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 10/08/12 22:25

    ResponElimina
  77. Hola a todos, una de las razones que siempre me ha impulsado a continuar ha sido el apoio demostrado por muchas escaladores tanto de los "novatos, cobardes, jubilados, veteranos y inclusive de gente con grado y conocimientos", continuamente mientras unos pocos desgraciados despotas y ignorantes me roban el material siempre actuando en la sombra como cobardes que son, otros muchas personas al rapelar de alguna cima o al pasar a mi lado, esa frase de apoio y animo, esa palmadita en el hombro dice mucho.
    bueno he estado estos meses alejado de lso foros y la web a peticion de mi abogado y de la fiscalia. ya fue bloqueada esta pagina mientras los expertos en delitos informaticos buscaban las IP de lso estupidos anonimos con algunas sorpresas, verdad Sr. Francesc Rosell que la suya, su IP tambien es de las que a salido comentando como anonimo!!!!.
    Bueno las dos Denuncias Judiciales se basan sobre la denuncia sobre esta pagina Escales Rodones y su propietario F. Rosell y a las personas que como el y otros de sus colegas han utilizado como anonimos "haciendo APOLOGIA del robo de material y desequipamiento de vias de escalada en Montserrat. (ya hace unos años el propio F. Rosell fue denunciado a lso juzgados por provocar accidentes al haber desequipado varias vias de escalada, reuniones y rapeles, el juzgado de Manresa acabo archivando el asunto, despues que el patronato obligara en 15 dias a estos delincuentes, Rosell y amigos a reequipar mas mal que4 bien la via de la agulla del pla dels ocells, despues que este tipo la tocara , nadie mas a subido...gracias a dios).
    Como viene anunciando continuan impunemente desequipando vias, y la bomba a estallado con la via Monterde y al souvenir....
    aqui se han encontrado no solo contra mi, sino contra todo un colectivo que cree en la libertad la justicia y que estan de acuerdo en que si alguien trspasa la linea sea la justicia , el patronato a tomar medidas pero que no que un puñado de chulos de mierda, amargados se hayan en unos años adueñado de Montserrat y actuen como juezes y verdugos.
    La segunda Denuncia y mucho mas grave es por " Difamacion y calumnias contra mi persona", pues es un delito grave.
    Aquien me ha preguntado, sin tener obligacion alguna, le he contado mi version de lo sucedido, toda esta mierda se ha desarrollado dentro de los integrantes del grupo THE PURETAS CLIMB, haber no es el grupo de Dani en si, sino que dichos(no todos) escaladores hijos de puta hacen parte de ese grupo, y dentro de ese grupo a una persona que creia mi amigo y que siguio de muy cerca todo el problema por distintos motivos, se fue como el mismo me ha reconocido por telefono de la lengua, debio hacer algunos comentarios que a un hijo de puta del grupo a targiversado a su interes acusandome de pederasta entre otras cosa cosas, yo despues de hablar conn esta persona y debido a los favores que le devo, digamos, decidi no hacer nada, pero avisandolo que hablara con los hijos de puta, entendamonos, hijos de puta que escalan o escaladores hijos de puta, lo puntualizo pa ra que los escaladores normales del grupo no se den por aludidos, a mi me la trae floja...pues para que les pidiera terminar con esto y que borraran lo escrito, viendo el caso que han hecho, pues los he denunciado,parece que sus amigos han passado d eel, o el tambien puede estar metido en el ajo, no lo entiendo como hay gente que deberia estar feliz con todo lo que tienen que no se merecen y me tengan envidia a mi que no tengo nada. (el propio Rosell tambien aparece con su ip como anonimo..sorpresa!!!!)......estos imbeciles parece que desconocen que las ip quedan fichadas......., estoy en libertad sin fianza, no tengo antecedentes y no he sido citado para ningun juizio, de aqui la denuncia, por calumnia y difamacion y es grave, pido una disculpa publica y entre otras cosas una buena cantidad economica que me ayude a superar este trauma....(y volver a colocar los parabolt robados.
    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 11/08/12 2:19

    ResponElimina
  78. Jordi_Brasil ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Souvenir a la Gorra Marinera":

    A todo hijo de puta que me ha llamado pederasta, segun creo significa que solo te ponen los niños verdad?, pues les pediria que me dejaran a su mujer o a su madre, como test, quizas se llevaria una sorpresa. Hay que ser cerdo y asqueroso para decir eso de una persona, no os mereceis pisar montserrat hijos de puta!!!!. dar la cara!!!..si se os va a pillar igualmente gilipollas.



    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 11/08/12 2:23



    Jordi_Brasil ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Souvenir a la Gorra Marinera":

    En la primera vez que recorrimos la via souvenir con Jordi Monterde, en el primer rappel no vimos la ultima reunion de la souenir porque no me fui lo suficiente a la izquierda por debajo del techo, se m equedo unos 3 o 4 metros por encima de la cabeza, pero al seguir bajando me y temer quedearme sin cuerdas para llegar a la 3 R de la souvenir, me deslize a la derecha a una repisa donde monte un descuelgue y abandone un abaga amarilla, justo antes antes de un buril viejo que me marco la via souenir original justo por debajo de la tercera y ultima reunion, al realizar el segundo rappel tambien en travesia hacia la izquierda justo en la vertical de la ultima reunion , encontre otro buril este solo l acabeza sin chapa y coloque un bolt al lado pase una cinta y me llevo por la derecha del clavo como marca la reseña, y de alli en vertical a la 2 R con la chapa recordatoria de buriles y una escarpa con anilla, en el 3 rappel tras pasar el techo encontrando dos buriles con chapa en la vertical no flanqueamos a la derecha por debajo del mismo sino que descendimos hasta la repisa qu3e queda a l aaltura del inicio de las escalaeras donde monte otro descuelgue y de alli rapelamos al suelo. Por tanto nunca pisamos la via souvenir, y lo que h apasado es que los repetidores al no tener cojones de hacer la via original les fue mas facil, desbiarse a la izquierda para buscar terreno con fisuras donde colocar sus mariconadas de frients y alterando la via o sea haciendo una variante que piso la via Jordi Monterde, por tanto voy a rapelar de nuevo la via souvenir, rehaciendo los seguros originales y tomando las medidas para que los siguientes repetidores no se vayan a lo facil por la izquierda y de verdad suban la via original, por tanto volvere a reequipar los tramos d ela Jordi Monterde de forma eso si intentando separar los seguros lo maximo a la izquierda de la souvenir. otra cosa es la nueva via que cruza la souvenir que lo hara por la 2R para intentar adecuarse a la normativa y no cruzarla a mitad de tirada, esta entra por la izquierda del muro, cruza el techo en vertical 6a+/Ao, compartira la 2 r de la souvenir y los dos ultimos largos de desvian por la derecha d la sowvenir sin llegar a la via exodo.



    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 11/08/12 13:54

    ResponElimina
  79. Jordi_Brasil ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Souvenir a la Gorra Marinera":

    La via Jordi Monterde es una via realizada por partes por tres cordadas distintas y completamente de inicio a fin por dos cordadas por tanto es una via abierta y realizada, por tanto legal. dejando claro que klas 3 primeras tiradas recorren la piramide por un terreno que era virgen, hasta la bauma, que de alli coge el perfil que separa las dos vertientes en vertical hasta debajo del techo y que de alli se inicia una travesia que a los 6 metros atraviesa la 3r de la sowvenir y continua hasta la salida compartiendo los ultimos 15 m de la sowvenir, hasta la nueva reunion final. ESTE ES EL ITINERARIO ORIGINAL DE LA VIA, REPITO REALIZADO POR DOS CORDADAS AL COMPLETO Y POR TANTO DANDO LEGALIDAD A LA VIA. otra cosa es ahora buscar una variante de salida distinta para evitar seguir los ultimos 15 m de la sowvenir.



    Publicat per Jordi_Brasil a escales rodones, o com pujar les baixades el dia 11/08/12 14:05



    I AMB AIXÒ S'ACABA TOTA AQUESTA MERDA, NO MES COMENTARIS

    ResponElimina
  80. Desde mi punto de vista esta mal des equipar vías, hay gente con poca experiencia que lleva unas reseñas y que puede matarse si lo seguros no están donde deberían estar. No creo que nadie quiera tener muertes en su conciencia. Por otro lado pienso que esto de los desequipamientos es una guerra perdida, más pronto que tarde habrá un relevo generacional y nadie cuestionara que las vías estén perfectamente equipadas

    ResponElimina
  81. Doncs vas equivocat Julio, ne hem de deixar que es perdi l'escalada d'origen, sort que no tots pensen com tu.
    Apa , salut i tens moltes vies per no "morir". Escala al teu gust i deixa que la gent faci el que li agrada.

    ResponElimina